De commerciële garantie TECPLAST
Bij BACHES-DIRECT is klanttevredenheid onze topprioriteit. Daarom bieden we een TECPLAST-garantie op onze PVC-zeilen, voor een optimaal en zorgeloos gebruik. De TECPLAST-garantie is alleen geldig als aan bepaalde voorwaarden is voldaan. Hier vindt u alles wat u moet weten over onze garantieservice.
Gegarandeerde PVC-collecties
Hier vind je de garantie en details van elk betrokken assortiment:
Onze belofte
Gegarandeerde kwaliteit: Onze producten worden vervaardigd met materialen van topkwaliteit om hun lange levensduur te garanderen. Deze TECPLAST-garantie is een belofte aan u, een bewijs van ons vertrouwen in de stevigheid en betrouwbaarheid van onze producten.
Gemoedsrust: Investeren in een TECPLAST product betekent kiezen voor gemoedsrust. Mocht er zich tijdens de garantieperiode een probleem voordoen met uw product, dan staan wij klaar om het te repareren of te vervangen, zonder extra kosten.
Duurzaamheid en milieu: Door te kiezen voor duurzame kwaliteitsproducten draagt u ook uw steentje bij aan de planeet. Minder vervangingen en minder afval betekenen een kleinere ecologische voetafdruk. Kiezen voor onze TECPLAST garantie betekent kiezen voor een duurzamere, milieuvriendelijkere toekomst.
Uw tevredenheid is onze prioriteit: Wanneer u kiest voor een TECPLAST product dat in aanmerking komt, profiteert u van een commerciële garantie, een belofte van onze inzet voor uw tevredenheid.
Garantievoorwaarden
Bij BACHES-DIRECT zetten wij ons in om dekzeilen van onberispelijke kwaliteit aan te bieden. Dit is uw garantie voor totale tevredenheid. Voor deze topzeilen bieden we een omruiling of vervanging in geval van abnormale slijtage. We bieden een eenvoudige, onmiddellijke en eerlijke toepassing. Het doel is om eventuele fabricagefouten of vroegtijdige veroudering te dekken.
Download voor meer informatie ons TECPLAST commercieel garantiecontract.
Hoe activeer ik mijn garantie?
Als uw zeildoek aan de bovenstaande criteria voldoet en een defect vertoont dat onder onze garantie valt, volg dan deze stappen om een claim in te dienen:
- Neem contact op met onze Klantenservice: Per e-mail naar sav@tecplast.com, of via het contactformulier.
- Geef details: Vermeld je bestelnummer, voeg je factuur bij met een gedetailleerde beschrijving van het probleem en duidelijke foto's waarop het defect of de schade te zien is.
- Verwerking claim: Ons team onderzoekt je claim en neemt zo snel mogelijk contact met je op om je te informeren over de volgende stappen.
Garantie-uitsluitingen :
- Extreme weersomstandigheden
Gescheurde zeilringen vallen niet onder de garantie als ze zijn veroorzaakt door extreme weersomstandigheden, zoals harde wind, hagel of het gewicht van sneeuw.
- Ongeschikte montage en bevestiging
Overmatige windbelasting: Zorg ervoor dat het zeil goed bevestigd is om overmatige windvang te voorkomen.
Onvoldoende helling: Zorg voor voldoende helling (minstens 5%) om de vorming van waterzakken te voorkomen.
Verkeerde spanning: Het zeil moet correct gespannen zijn.
Het zeil moet rusten op een stevige structuur (hout of metaal) over het hele oppervlak (met dwarsbalken die niet meer dan 600 mm uit elkaar staan).
- Verkeerd gebruik
Scheuren veroorzaakt door scherpe voorwerpen: Schade veroorzaakt door spijkers, messen, scharen of andere scherpe voorwerpen wordt niet gedekt.
Brandwonden of wijzigingen aan de afdekking: Brandwonden of wijzigingen aan de bekleding maken de garantie ongeldig.
Uiterlijke gebreken: Uiterlijke gebreken die geen invloed hebben op de functionele aspecten van het zeil, zoals vlekken, mos, verkleuring of roest, vallen niet onder de garantie.
Vernieling door nalatigheid of opzet: Schade veroorzaakt door nalatigheid of moedwillige beschadiging maakt de garantie onmiddellijk ongeldig.
Afwijking van normaal gebruik: Gebruik van dekzeilen voor andere doeleinden dan waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren, maakt de garantie ongeldig.